Veelgestelde Vragen
Hoe lang duurt mijn reparatie / service?
We repareren de meeste apparatuur binnen 2-3 dagen, Als we onderdelen moeten bestellen, kunnen we deze levering normaal de volgende dag krijgen. We realiseren ons hoe moeilijk het is om zonder uw computer te zijn en zullen altijd proberen uw computer z.s.m. te repareren.
Wat kost mij de reparatie?
We zullen u altijd een vaste prijs voor de reparatie aanbieden, bijvoorbeeld als uw laptopscherm moet worden vervangen, geven we u een totale prijs voor het werk voordat u begint. In het geval dat we eerst een diagnose van de fout moeten maken, brengen we 25 euro arbeid in rekening die wordt kwijtgescholden als u doorgaat met de reparatie. We willen niet dat je voor onaangename verrassingen komt te staan; we willen dat u precies weet wat uw reparatie zal kosten voordat wij aan de gang gaan voor u, mochten de totale kosten beneden de 50 euro bedragen dan gaan wij direct over tot reparatie.
Waarom zou ik met Brink computers in zee gaan en niet gewoon naar b.v. de MediaMarkt ?
Het aanbieden van een persoonlijke service staat bovenaan onze lijst, u spreekt rechtstreeks met de persoon die op uw computer werkt, zodat u de situatie in detail kunt uitleggen. We repareren snel reparaties, we sturen niets naar servicecentra en we geven geen 5 + dagen aan voor reparaties. Wij brengen geen vooruitbetaalde kosten in rekening, u betaalt alleen voor werk als het eenmaal is voltooid en als u er tevreden mee bent.
Kun je gebarsten / beschadigde laptopschermen vervangen?
Absoluut, wij repareren laptopschermen sterker dat doen wij vaak en het is veel goedkoper dan het kopen van een nieuwe laptop. Neem contact met ons op voor een snelle offerte, we hebben de meeste laptopschermen op voorraad en kunnen uw scherm normaal dezelfde dag vervangen!
Ik maak me zorgen om mijn gegevens, is het veilig?
We zullen altijd zorgvuldig omgaan met uw gegevens. We houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en alle gegevens die we bewaren, worden strikt vertrouwelijk behandeld. We adviseren u altijd om, indien mogelijk, een back-up te maken van alle gegevens op uw computer voordat er werkzaamheden worden ondernomen en we kunnen indien nodig eventuele back-upopties met u bespreken.